[求助] 網上相簿問題


請問有沒有其他網上相簿推介?
主要用途是上載相片, 然後將連結貼在網誌上
或有沒有其他較好的貼相方法?

我近年用 Picassa, 本來好好的 
某天突然發現被轉了做 Google Photos
問題開始來了, 偶爾網誌圖片變了死圖
現在用較繁複的方法貼相, 但總算解決了問題
但今天發現有些網誌的相本來看到的, 現全是死圖
我抓狂了!!!!!
不知要花多少時間才能逐一修復  T_T
若因此造成大家不便, 請諒

繼續用 Google Photos 的話, 怕不知哪天又有其他死圖
可是我暫時沒空試用其他網上相簿, 
如大家有推介
可在網誌留言或電郵 meowmeowkei@live.com
感謝!

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 棋事. Bookmark the permalink.

2 Responses to [求助] 網上相簿問題

  1. Caroline says:

    我常看的一個blogger是用flickr來放相的,好少見佢死圖,但我知道有d公司電腦會block咗flickr,咁就一樣睇唔到圖了,我自己好多年前就係用photobucket的,唔知而家仲有冇呢個網上相簿,你得閒時不如在這兩個網頁之間測試一下?

Leave a Reply

