食品檢定專員Naia


吃雪糕糯米糍
食品檢定專員 Naia 即刻哄過來聞

聞得好投入, 聞得好仔細
這位專員好細心呢

檢查完上面, 就到旁邊
Naia, 請問我何時可以吃?
雪糕開始溶了……

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 朋友的貓貓. Bookmark the permalink.

14 Responses to 食品檢定專員Naia

  1. Lu媽 says:

    聞得咁津津有味,一定好想食nei ^ ^
    (我個Lu都係咁,聞得好認真,聞每樣東西都貼到好埋,好似大近視咁 XDD)

  2. Lu媽 says:

    睇到la ♡
    之前refresh過好多次,又用唔同機……

    • 唔好意思呀!我都唔明點解!
      今朝整過一次,我用ipad睇到(之前睇唔到),然後我覆你。但你都係睇唔到,我用ipad再check,竟然變咗睇唔到,好怪。唯有又再整過⋯⋯現在睇到就好了。

    • 謝謝你通知我,我手提電話、電腦可能因為log in咗,所以睇到相(ipad就冇,所以同你一樣睇唔到)。你唔講,我唔知有問題(我少用ipad睇)。

  3. Lu媽 says:

    仲係睇唔到 > <

  4. Lu媽 says:

    噢!又看不見相了 😯

Leave a Reply

