旭仔(7)震震尾


旭仔對我震震尾吖!
旭仔對我震震尾吖!
旭仔對我震震尾吖!
這太重要了, 所以要說三次 XDDD

不只震震尾, 他還扭動 pat pat 和後腿做踩踏動作

然後在水兜磨蹭 :D

又行近籠門, 對外面的世界充滿好奇

見他開心了, 我當然也開心啦! ^^
他開始接受我, 但能令他願意與其他人接觸嗎?
唉, 如再沒人可以暫託或領養
只能無奈放回原處 (但我是萬分不情願這樣)
有人能給旭仔一個機會嗎?

上一篇: 旭仔(6)自在
下一篇: 旭仔(8)搔頭

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

4 Responses to 旭仔(7)震震尾

  1. Pingback: 旭仔(8)搔頭 | 貓貓棋遇記

  2. Lu媽 says:

    震尾同時踏踏後腳係開心呀 :-D
    我隻Happy仔都係咁ga ^~^
    旭仔,真係好想攬下你,希望有好心人給你一個家 <3

  3. Anonymous says:

    開始接受人啦

  4. Pingback: 旭仔(6)自在 | 貓貓棋遇記

Leave a Reply

