十三少(11)無所事事


十三少大部份時間在睡覺
這次他睡醒了, 又未到吃飯時間
無所事事, 便在籠內爬來爬去

上一篇: 十三少(10)放我出來
下一篇: 十三少(12)舔毛

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

12 Responses to 十三少(11)無所事事

  1. Pingback: 十三少(12)舔毛 | 貓貓棋遇記

  2. Pingback: 十三少(10)放我出來 | 貓貓棋遇記

  3. Vicky says:

    難怪上次找不到大B,只剩一個空籠子

  4. [猫眼] says:

    相對比樓下的貓貓,喵喵早已好幸福地在zzZZ

  5. 喵喵棋 says:

    Sandro:估唔到被你點咗我相! ^^希望大 B 無事啦……粽仔的確幾瘦

  6. 喵喵棋 says:

    你唔預埋你隻喵喵?

  7. [猫眼] says:

    棋棋:中和秋節快樂!剛剛在月光下為碩大的加菲撓頭……人貓兩團圓吖!

  8. Sandro says:

    大B冇事丫嘛?﹗係咪唔習慣新環境咋?﹗您要Update下佢既最新消息喎@_@嘻~ 我其實好想叫您,不過見您同貓咪玩得咁開心,我又唔好意思叫您……不過我好擔心棕仔,佢愈來愈瘦……唉~ 明天下午如果有時間我都會再去……

  9. 喵喵棋 says:

    月餅節快樂!你係咪短直頭鬚, 坐近門口嗰位?做乜唔同我相認啫! ^^大 B 唔妥, 所以 Yoko 帶走咗佢…… ><

  10. Sandro says:

    中秋節快樂~~~今日見到您啦,起初都懷疑是否您,因為一開始聽您說要找大B……其實我都想看大B,點知又話俾Yoko帶走左﹗嗚~ 冇緣呀~點知最後聽到您話要番去餵十三少,就肯定係您囉~ 哈~~~ 不過如果突然叫您阿棋又好似唔知點咁…@_@

  11. 喵喵棋 says:

    想咬就隨便咬啦不過我指月餅咋, 今日係中秋節中秋節快樂, 團團圓圓~

  12. [猫眼] says:

    可愛到不得了……好想咬一啖!

Leave a Reply

