十三少(10)放我出來


十三少睡醒就在力歇聲嘶的喵喵叫
像在說: “放我出來!!!”
\

上一篇: 十三少(9)備受寵愛
下一篇: 十三少(11)無所事事

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

8 Responses to 十三少(10)放我出來

  1. Pingback: 十三少(11)無所事事 | 貓貓棋遇記

  2. Pingback: 十三少(9)備受寵愛 | 貓貓棋遇記

  3. 雪中火 says:

    月圓夜,十三少在歇聲嘶的喵叫下變回原來的肥大王,困在狹小的籠內大聲喵喵叫:放我出去呀!我要出去賞月呀!

  4. [猫眼] says:

    月圓夜,十三少在力歇聲嘶的喵喵叫: 唔制吖,我都要食貓餅賞月吖!

  5. 喵喵棋 says:

    Tina:瑤瑤同零零綠會坐响籠邊陪住佢

  6. 喵喵棋 says:

    Sandro:我有俾佢出嚟行下, 但佢太細隻, 唔可以放佢出嚟, 否則唔知佢匿响邊或者我哋行時會踩親佢

  7. 雪中火 says:

    咦?其他大貓點解出黎聲援十三少?

  8. Sandro says:

    哎呀~ 看牠這樣您就放牠出來吧@_@這個十三少很喜歡走來走去呢,很好喔~~

Leave a Reply

