十三少(1)一隻剛出牙仔的小貓


晚上接到貓友電話, 說發現了一隻小貓
她曾在附近找貓媽媽, 但找不到
我答應暫養他
小貓約一個多月大, 剛出牙仔, 看來健康乾淨
第一眼看到他, 我想起大王

我叫他做 “十三少”
因為他是我家裡第十三隻貓貓 (破了我家紀錄!!!)
又是我所照顧貓貓中最年少的
希望能為他找個幸福的家!

 

帶他回家後, 有四隻貓貓來歡迎他
豹豹, 彬彬, 瑤瑤和 Mia 都對他很有興趣
豹豹又伸手進籠, 溫柔地摸他

豹豹和瑤瑤

瑤瑤

瑤瑤和 Mia

彬彬

下一篇: 十三少(2)第一餐

 

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

16 Responses to 十三少(1)一隻剛出牙仔的小貓

  1. Pingback: 十三少, 再見了 | 貓貓棋遇記

  2. Pingback: 十三少(2)第一餐 | 貓貓棋遇記

  3. 工人 says:

    阿棋:我剛剛先諗大王細個係唔係咁既樣…跟住就睇到大貓留言,咁我那那聲打電話返屋企睇下大王係唔係屋企先..哈哈

  4. 雪中火 says:

    大猫, 如果真係有改基貓糧食左可以返老還童, 唔該留包俾我.

  5. 喵喵棋 says:

    咁我將十三少送返 Winnie 屋企啦!

  6. [猫眼] says:

    Winnie去佐大陸後,mimi同細金騙大王食改基因貓糧。。。。。大王因此返老還童,仲諗住趁國慶假期前偷偷出去玩幾日,點知唔好彩又撞到喵喵棋,哎~美好假期就在籠中度過!喂~大(小)王,你家工人叫人番屋企食飯喇!

  7. 喵喵棋 says:

    Winnie:唔知大王小時候係咪咁樣呢? ^^

  8. 工人 says:

    十三少既紋同顏色真係似大王,豹豹摸十三少好sweet呀!阿棋: 呢期你做左暫托喎

  9. [猫眼] says:

    十三少好可爱。。。。卑群猫的热情吓亲喇豹豹好博爱!

  10. Vicky says:

    有D似以前黃阿媽D BB =D

  11. 喵喵棋 says:

    Tina:係 lu, 我呢排好旺!!!

  12. 喵喵棋 says:

    Sandro:豹豹的性格很友善, 見他溫柔的摸十三少, 很溫馨當然他亦是隻八卦貓!

  13. 喵喵棋 says:

    Cora:貓空間係咪想响我屋企開分店? ^^

  14. 雪中火 says:

    "幼貓托兒所","小貓幼稚園","成貓中途宿舍",棋校長真係樂善好施,功德無量!

  15. says:

    做暫托家庭都做得幾好,繼續努力啦!

  16. Sandro says:

    十三少好漂亮啊~~ @_@豹豹總是這麼好客,還是說她八掛好呢?嘻~~~

Leave a Reply

