快熟細金 vs 慢熱Mimi


義工家裡除了大王之外
還有兩隻貓貓: 細金和 Mimi, 都是從貓空間領養的
雖然他倆在義工家的年資比大王長
但因大王較年長, 這兩隻小鬼把他當大哥哥, 聽他的話

靚仔的快熟細金

靚女的慢熱Mimi

 一踏進大王的家, 細金和 Mimi 對我這陌生人有戒心
特別是 Mimi, 好像想找地方躲

細金是快熟形
不消數分鐘, 就主動走過來嗲我, 又跳到我膝上

慢熱形的 Mimi 則在遠處觀察情況
過了一會, 她走向我
更聯同細金一起翻我袋裡的東西 (有貓糧在內)

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 朋友的貓貓. Bookmark the permalink.

3 Responses to 快熟細金 vs 慢熱Mimi

  1. space says:

    mimi個樣真係醒目!大咗又靚咗!

  2. 喵喵棋 says:

    細金檢查得好徹底, 幾乎跳進我的袋裡

  3. [猫眼] says:

    細金:咦,好浓烈的猫除,1.2.3.4……哇,她身上混合了十几只猫的味道,乜人黎嘎?!Mimi:我唔信,等我都闻下先……果然,够近細金:弊!大王唔见佐,唔通被她掳笠佐……Mimi:唔好意思,我地要例行检查!

Leave a Reply

