十磅的大王


昨晚與義工一起帶大王去打預防針
我已一個月沒見大王了
他當了義工家的大王後, 好食好住, 心廣體胖
抱起他, 嘩, 重了很多
他嘴部的傷已復元, 傷痕不明顯

放他在磅量體重, 原來他有十磅!!!
打針前, 醫生為大王檢查
他很乖很合作, 醫生也大讚他

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 領養貓貓近況. Bookmark the permalink.

17 Responses to 十磅的大王

  1. Vicky says:

    不過肥也是流浪貓幸福的象徵呀^^

  2. 喵喵棋 says:

    烏卒卒的確肥咗好多

  3. Vicky says:

    哈哈,咁又係!依家烏卒卒好似重踏大嚿金後路

  4. 喵喵棋 says:

    我地一齊帶佢去磅… 好耐之前喎之後佢肥左咁多 ^^

  5. Vicky says:

    唔係咩?我同你一齊去磅ge…不過依家大嚿金應該重過大王!

  6. 喵喵棋 says:

    大嚿金得九磅半? 唔係卦, 我抱佢一陣就手軟

  7. [猫眼] says:

    工人阿貓:你就系大王的貓奴?只要唔會麻煩到你,又可以睇到大王就得喇!大陸網絡時不時有過濾、屏蔽、攔截的行為,特別響敏感時期

  8. Vicky says:

    哎呀~~大嚿金輸左比大王添,得九磅半^^ haha

  9. 工人 says:

    大貓:原來大陸上網是看不到yahoo blog的,那麼我將現有在yahoo的,我搬到這邊吧,或者我先把大王在我家的近照發給你看好嗎?

  10. [猫眼] says:

    除非我不在中國大陸上網,否則還是開唔到Winnie 個 blog幸好,msn space沒有分港、澳、台版,否則連公園的貓貓都睇唔到

  11. 喵喵棋 says:

    大貓:你去 Winnie 個 blog, 咪可以見到大王囉!

  12. 喵喵棋 says:

    Tina:係呀, 大王出事前一排, 我每次見佢都係匿埋一邊, 雙目無神好似唔多開心, 唔再似我初初見佢咁精靈神氣而家佢咁幸福, 我都替佢高興

  13. [猫眼] says:

    大王由"公园的貓貓"晋升为"朋友的貓貓"它露面的机会越来越少,哎~!

  14. see ka says:

    幸運的大王

  15. 雪中火 says:

    同之前你幫大王拍的照片比較, 大王的眼神明顯唔同左

  16. 喵喵棋 says:

    梗係啦, 有御用貓奴廿四小時全天候照顧喎

  17. says:

    大王好靚仔

Leave a Reply

