公園貓貓棋遇記(550)又一隻新貓


2009年7月29日
 
發現了一隻新貓
很自在的在公園遊玩
 
然後遇到五索, 二筒今天沒與她在一起
小王子大昏迷, 喵他也不應我
步驚魂膽子愈來愈大了  ^^
肥寶在樹叢裡, 我喵了他幾聲才出來
 
之後遇到阿芝和阿佐
很喜歡拍她們的合照
 
下午接到義工, 餵貓姨姨聽說有人早上在公園發現一隻被打死的黑貓
步驚魂和聶楓我已見到
公園裡其他帶黑色的就是阿仁和大眼仔
而餵貓姨姨稍後找到大眼仔, 卻找不到阿仁
故問義工和我有沒有見到他, 我去的時候不見
我們都擔心他出了事 (即使不是阿仁, 有貓出事我們也傷心)
黃昏時,義工趕到公園見到阿仁, 我們都放心了
但早上出事的貓是哪一隻? 究竟發生了甚麼事?

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 公園貓貓棋遇記. Bookmark the permalink.

10 Responses to 公園貓貓棋遇記(550)又一隻新貓

  1. Vicky says:

    ha_cheong:是amy嗎?

  2. 喵喵棋 says:

    你收養咗佢? 太好啦!!! ^^

  3. jorjormeow says:

    你收養左阿b呀~

  4. ha_cheong says:

    隻新貓我已收養了,我是豹妹主人

  5. 雪中火 says:

    大家不妨睇下"小柔尋親記"後半部份"發現貓屍", 就知道….http://tinatam2002.spaces.live.com/blog/cns!AC6A4CB80E9A41F6!3447.entry

  6. [猫眼] says:

    大眼仔的睡姿確實會嚇親人……希望系場誤會

  7. 工人 says:

    我都覺得有機會是因為大眼仔睡姿嚇人,所以令人誤會

  8. 喵喵棋 says:

    我哥日見到步驚魂同聶楓係唔見大眼仔同阿仁, 至於聶楓隻黑b都唔係, 因為聽講哥隻貓好似肥寶咁上下身形希望好似 Amy 咁講, 只係大眼仔 ge 睡姿令人誤會……

  9. jorjormeow says:

    一定唔係佢地,因為許太見到佢地~可能係大眼仔d睡之克親人姐

  10. KAKEI says:

    步驚雲都算係黑色喎…我今日去見唔到佢呀…仲有聶風其中一隻BB都係全黑的..希望唔係佢地出事啦..

Leave a Reply

