再尋阿順


7月21日第一次尋阿順, 失望而回

7月23日致電義工朋友, 她們也計劃再去找阿順
於是我們當晚再出動
到較遠的街道尋他和貼街招, 可惜也是沒找到

這晚也找不到和阿順相像的貓貓
但一路上遇到好幾隻貓貓, 餵了貓糧給他們

阿順: 你在哪裡? 希望你能早日回來!

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

2 Responses to 再尋阿順

  1. 喵喵棋 says:

    我地都係夜晚十一點幾先出動. 由於阿順响三盞燈附近走失, 我地就去附近搵好多謝你咁有心, 但咁夜, 你千祈唔好一個人去, 唔安全!不如咁, 如果我地再有行動, 我地聯絡你一齊去吖!

  2. see ka says:

    通常你地會幾點去找嫁,又或者街貓通常幾點會唔怕人咁出黎嫁?零晨時間嗎?找貓有什麼方法呢?我有個想法,我有時會零晨瞓唔到,所以我想試下,唔係為錢,我都想快D手到阿順.己經好多日啦,好擔心呀.

Leave a Reply

