公園貓貓棋遇記外傳(132)大王受傷!


剛接到義工通知, 大王遇變態男人受傷
她帶了大王去看醫生
他要全身麻醉和縫了三針
稍後義工會帶他回家休養, 康復後放回公園

暫時我只知這些
唉… 不知這變態男人會否欺負其他貓…

幸好義工帶了大王去看醫生!

大王, 我身在遠方, 未知你情況如何, 很擔心! 希望你無大礙, 早日康復!

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 公園貓貓棋遇記外傳. Bookmark the permalink.

15 Responses to 公園貓貓棋遇記外傳(132)大王受傷!

  1. Anny says:

    我都好擔心隻肥小王子希望大王早日好返!

  2. 喵喵棋 says:

    兩巴掌? 太便宜佢!!!

  3. Sally Cheung says:

    咁d人咁變態ge~如果我見到佢,實星佢2巴掌

  4. 小貓 says:

    公園貓貓實在太唔防人喇!! 好似小王子咁, 我第一次見佢已經比我抱, 真係担心啲變態佬再向佢哋下毒手!! 呢啲人冇好下場架!! 最好以其人之道, 治其人之身, 等佢感受吓痛苦!!

  5. CheNG says:

    係呀..好擔心..佢下一步係英俊的小王子呀..小王子咁容易捉..最怕佢捉黎唔係養…要多d留意變態紅白藍膠袋男人..

  6. jorjormeow says:

    我地叫左個管理員留意下~但個管理員收7:00,好驚哥個變態佬係7:00~8:00去捉佢地~

  7. [猫眼] says:

    Me0wCheNG:睇到喇,唔該!可唔可以報警?若公園方面肯配合,可以告那人渣肆意破壞公園生態環境!

  8. see ka says:

    點解會咁嫁,捉唔捉到個變態男人呀,佢癲架.

  9. CheNG says:

    咁我up上space 比你睇啦,,試下le個得唔得..http://meowmeowcheng.spaces.live.com/default.aspx

  10. 雪中火 says:

    接到polly電話時我都嚇到幾乎跌左個電話落地, 放工去到公園時, 個實Q已經再將事情講一次我聽個傷口應該係利器割成, 點都好, 希望大王早日康復

  11. CheNG says:

    我岩岩up左d相落個blog到..你地可以去睇下..http://www.xanga.com/Me0wMe0wCheNG

  12. [猫眼] says:

    唔系掛?大王,你要快D好番,咬死果個賤男人!

  13. jorjormeow says:

    係囉~ 哥時黑死我同其他人,好彩有你個fd炸~真好人

  14. Pazu says:

    諗住唔講比你聽………..等你可以安心咁去旅行…..

Leave a Reply

