零零綠(1)患貓瘟


瑤瑤尚在留院, 再帶患病的零零綠去診所, 把醫生嚇了一跳
他一看零零綠, 已說病情嚴重 (請參閱網誌: 公園貓貓棋遇記(446)零零綠病重)
量體溫後, 確定有微燒
之後為他抽血去化驗, 以了解病情

晚上再去診所, 醫生說已替他吊了針
驗血報告顯示零零綠患了貓瘟, 很嚴重

零零綠伏在籠內, 沒精打采
雙眼眯起和有眼水, 偶爾打噴嚏和咳嗽
我幫他清潔了臉部, 輕輕掃他的頭, 他睜開眼睛看著我

 
病房內另有一隻病重的貓女
也是流浪貓, 由一位好心人帶去診所醫治
希望他們早日康復!
 
有貓友昨晚告訴我零零綠病了, 根據他們的相片和描述, 病情不輕
我最近一次見他是數天之前, 想不到他竟病得那麼重, 而且瘦了幾個碼
昨晚大家在談他的情況和如何幫他
 
說實在, 帶他去看醫生或餵他吃藥, 我非不為也, 實不能也
貓友所說他的出沒時間, 正是我的辦公時間
我雖想幫他, 但總不能要我不返工, 始終我要有工作才能賺錢幫貓貓
即使是向獸醫購藥, 也有一定危險, 因為不同病情有可能出現相同病徵
萬一餵了不合適的藥, 可能會有反效果
再者, 零零綠不肯吃我們給他的東西, 唉……
昨晚我想了一整晚, 如何才能幫到他
今天能順利帶他去看醫生, 實在太好了
下一篇瑤瑤網誌: 零零綠(2)有點好轉

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 關我貓事. Bookmark the permalink.

8 Responses to 零零綠(1)患貓瘟

  1. 雪中火 says:

    咁肥寶早日ge表現如果唔係"發貓瘟"、"瘋貓症", 就即係"發女瘟"(發情)

  2. 喵喵棋 says:

    大貓:我都驚佢傳染比其他貓貓, 不過今日觀察過, 暫時未有貓貓受感染

  3. 喵喵棋 says:

    Mina:零零綠之前好鬼驚人, 或者佢病得太重啦, 捉佢時一啲都唔惡, 又唔怕我, 摸下佢個頭, 佢仲走過黎嗲我今日同瑤瑤出院找咗一筆醫藥費, 零零綠病得咁重, 要留院耐啲, 我都唔敢諗要幾錢不過呢位醫生好好人, 知道係流浪貓, 所以收平我生命係無價, 花錢可以救到佢哋, 無所謂啦 (暫時仲負擔得黎)好似瑤瑤咁, 佢能夠康復, 而且活潑貪玩, 鬼咁可愛每次見到佢, 我都好開心我為佢支付醫藥費, 佢又帶比我好多歡樂同心靈滿足 ^^你唔需要覺得羞愧, 你咪救咗貝貝囉, 仲收養埋佢同小柔況且你要兼顧學業, 遲啲你有時間, 咪連本帶利咁幫貓貓囉梗係記得三隻小貓, 你終於記得欠我食宿費不過唔緊要, 你領養咗小柔, 有排你還呀! 哈哈哈哈哈!!!

  4. [猫眼] says:

    好彩你及早帶零零綠去睇醫生,否則可能會傳染給其它貓貓,那時後果就不堪設想。很佩服你,好似貝柔媽所說的!

  5. 喵喵棋 says:

    Tina:帶零零綠去睇醫生, 又係緣, 同埋好多個 "碰巧"……碰巧比我發現到零零綠, 碰巧佢無比我嚇走, 碰巧佢肯比我摸, 碰巧有朋友可以借出貓袋, 碰巧另一位朋友仗義幫我去攞貓袋, 碰巧零零綠肯入貓袋

  6. ck says:

    你捉他時,他惡嗎?其實一路睇你的網頁,心情都比較複雜一方面很開心,因為你又幫到、救到貓貓了但,另一方面,又為你的財源憂心,無止境地付出可幸的話,一個月救兩三隻還頂得順,不幸的話,多幾隻又如何應付?我不開心的是,我沒甚財力,時間亦缺…… 有陣時我真的為我ge "就手旁觀" 而感羞愧大約三年前,你還記得有三隻遺孤嘛~~~ 那時我手足無措,家又不准養,唯有找你幫手照顧那三姐妹,最後我發覺~~~~~~~~原來我忘了俾低住宿費,要她們在你屋企白食白住,真係唔好意思~~~~~~~要知道,當時遇到那三姐妹,應是我的責任!霖番起當時你都幾無辜辜,哈哈哈!

  7. 雪中火 says:

    原來你救走左佢, 難怪昨晚我找不到牠, 真係好彩!

  8. Pazu says:

    原來真是有個咁既病架~~~~~

Leave a Reply

