小雪嗲我


天氣冷, 小雪躲在貓床內睡覺
我取出零食, 小雪很想吃, 但又帶點猶疑
可能她在想: “究竟留在貓床裡暖笠笠, 還是出去吃小食? 真難選擇……”
 
我當然不會為難小雪啦
所以把小食遞過去給她, 讓她在溫暖的貓床吃小食
 
吃過小食後, 她走出來
在我身邊轉來轉去, 又用頭靠著我
她很久沒有這樣黏我嗲我了
令我想起以前在公園探她的日子
 
 
 

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 領養貓貓近況. Bookmark the permalink.

9 Responses to 小雪嗲我

  1. [猫眼] says:

    小雪个为食样好得意,成个细蚊仔甘!

  2. 喵喵棋 says:

    小雪坐大脾?! 好少可!

  3. says:

    最近貓貓們都好嗲,小雪而家仲坐係我大肶,第一次係咁,真開心!

  4. 喵喵棋 says:

    Vicky:我第一時間都係諗小斯, 不過唔係…… 嗚嗚……

  5. Vicky says:

    莫非係小斯?

  6. 喵喵棋 says:

    Tina:好呀! 佢仲可以去貓空間探小雪添!佢執咗邊隻貓? 我好想知…… 快 d upload 相片啦, thanks!佢舖頭响邊? 隻貓係咪養响舖頭?

  7. 喵喵棋 says:

    小貓:你話呢! ^_^

  8. 雪中火 says:

    棋棋我尋日係天神遇到一位餵貓嬸嬸, 佢話佢係07年係公圍執走左隻快病死的貓回去養(稍後我會將相片放上去)另外,佢以為小雪已不在世,我叫放心, 因為小雪好好彩遇到你地, 而家係貓空間生活得好好遲些我會再去佢舖頭,到時會將貓空間同你的網址俾佢, 等佢可以再見小雪(你無意見?)

  9. 小貓 says:

    咁你咪冧哂!!

Leave a Reply

