小雪義賣


小雪在“義賣區”
但作義賣的, 只是她身旁的聖誕裝飾
 
現實的小雪今天很乖
我叫她, 她喵喵叫回應, 又肯主動走向我
 

About 喵喵棋.meowmeowkei

The more I know about human, the more I love animals!
This entry was posted in 領養貓貓近況. Bookmark the permalink.

6 Responses to 小雪義賣

  1. 喵喵棋 says:

    雖然係小雪, 但仲可以著短袖衫甚至背心, 天氣反常

  2. 雪中火 says:

    cora, 其實我每次到你地度都會買野同放錢落個箱仔到,因為我欣賞兩位貓奴對野貓的無私付出.
    更可以讓我近距離接觸歷奇、肥美、強仔、金仔、小雪……

  3. says:

    揮著翅膀的女孩,不知你捐錢仲實際喎!

  4. says:

    我睇報紙話今日係小雪,但就氣溫會和暖,奇怪,為何會這樣?

  5. [猫眼] says:

    知唔知,今日系小雪的节日,唔信?查下日历(农历)啦!

  6. 雪中火 says:

    我已經買左好多佢身邊的聖誕裝飾,唔知可唔可以借埋小雪過我屋企擺返一頭半個月,最多我俾返model出show報酬過佢,等佢可以幫輕下cora

Leave a Reply

